Reklamacje

„Babysowa”  jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową w zakresie określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego.

W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt z naszym sklepem.

W przypadku reklamacji towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez Sprzedającego.

Każdy Towar zakupiony w Sklepie może być reklamowany, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jego wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

Towary objęte gwarancją producenta door to door prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Pozwoli to Państwu zmniejszyć koszty napraw podczas okresu objętego gwarancją oraz przyspieszyć czas naprawy.
GWARANCJA DOOR-TO-DOOR (D2D) NA TERENIE POLSKI polega na całkowicie darmowej  obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z  powrotem, co oznacza, że reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta  przez kuriera, następnie naprawiany w autoryzowanym serwisie producenta i  dostarczany z powrotem w to samo miejsce.

W przypadku reklamacji podczas okresu objętego gwarancją przesyłka realizowana jest na koszt producenta.

Chcesz otrzymywać kupony rabatowe oraz informacje o nowościach i promocjach? Zapisz się do newslettera!
Copyright © 2015 Babysowa.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
ul. Glebowa 40 A
61-312 Poznań (Szczepankowo)
Sklep internetowy Shoper.pl